Sunday, January 12, 2014

Kohtumine Navitrollaga 11.01

Ühel ilusal laupäeval leidsin jälle aega, et üht toredat galeriid külastada. Küllap teab iga eestlane Heiki Trollat, kunstnikunimega Navitrollat, sest tema tööd ümbritsevad meid igapäevaelus: t-särkidel, kalendritel, kaustikutel. Võib isegi väita, et Navitrolla on kindlasti praeguse Eesti kunstielu üks eestvedajaid.
Tema galerii asub Tallinna Vanalinnas, Sulevimägi 1.
Galeriis on ääretult mõnus ning hubane õhkkond: punasest telliskivist kunsti täis seinad, meeleolu loov muusika ja värvi lõhn.
Päeval, mil ma galeriid külastasin, oli ka Navitrolla ise seal ning sai oma kunstiteostest ja kunsti tegemisest lähemalt rääkida. Kuigi kunst on igal pool meie ümber, siis selle tegijat me tihtipeale ei tea ja näe. Tore on näha, et kunst ei teki lihtsalt niisama, vaid selle taga on ka reaalselt füüsiline isik, kellel on oma ja ideed ning mõtted, mille ta oma töödes edasi annab.

 
Tegelikult ei ole Navitrolla galeriis olevad maalid lihtsalt vaatamiseks, vaid neid maale saab endale ka osta. Müügil on nii originaaltööd, piltidega kruusid, t-särgid ja väiksemad meened, näiteks märgid, raamatu järjehoidjad jne.
Kui veel töödest rääkida, siis Navitrolla kunst on üks minu lemmikuid. Mulle meeldib nende vabameelsus ja lihtsus, kuid samas teistest kunstnikest erinev temale omane stiil. Tema kunsti hulgas on väga detailseid ja lihtsamaid, vähemdetailseid töid.


Navitrollal oli parasjagu üks töö pooleli ehk kunstnik töös
 


Pealkiri: "Tulge meie parki!"
       
 
See näitus on vaieldamatult parim näitus, kus ma üle pika aja käinud olen. Seda just ilmselt sellepärast, et Navitrolla on üks minu lemmikkunstnikke ning tema tööd nö "minu stiili". Praegu on Navitrollal üks suur (maast laeni ulatuv ning ca 2 meetrit lai) maal pooleli, kindlasti oleks huvitav galeriisse mingil ajal tagasi minna, et näha, milline see maal lõpuks välja näeb.
 

Hea kunst toob hea tuju igal ajal igal pool.
 
Navitrolla kodulehekülg:
 


No comments:

Post a Comment